بازارسازی درمارکتینگ

بازارسازی درمارکتینگ

با آگاهي از وضعيت بازار ویافتن مناسب ترین بخشهای ان با توجه به موقعیت وامکانات هر کسب کار، مهمترین تلاش بازاریابان ومدیران ایجاد، افزایش وحفظ سهم بازار است.

با آگاهي از وضعيت بازار ویافتن مناسب ترین بخشهای ان با توجه به موقعیت وامکانات هر کسب کار، مهمترین تلاش بازاریابان ومدیران ایجاد، افزایش وحفظ سهم بازار است.

 

بازارسازی يعني نفوذ در بازار ومعرفی وشناساندن کسب وکار ومحصولات وخدمات ان با استفاده از عوامل قابل کنترل بازاریابی ( محصول – قیمت – توزیع – ترفیع فروش )که آن را آمیخته بازاریابی می نامند.

بازاریابان با به کار گیری درست واصولی این عوامل می توانند در شرایط مختلف جایگاهی برای خود در بازار به وجود اورند وبا سیاست ها وبرنامه های مناسب سهم بیشتری از بازار را در اختیار بگیرند.

 

بازار سازی یعنی ارائه محصولی مناسب به مشتری با قیمتی مطلوب، درمحل و زمان مورد نظر ودلخواه او (مشتری) وبا استفاده از ابزار وروشهای تبلیغاتی وتشویقی واگاه کننده.

 

شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)

(دپارتمان بازرگانی)

جهت آشنایی با سایر دپارتمان ها به سایت ably.ir مراجعه فرمایید.

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس